تولید کننده دستگاه بادکن بطری

دستگاه بادکن بطری یک دستگاه صنعتی فوق العاده پرکاربرد است و از آن در جهت باز کردن و در اصطلاح باد کردن بطری های پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف استفاده می شود بنابراین این دستگاه در صنایع ساخت ظروف پلاستیکی کاربرد دارد.
همانطور که میدانید تقریبا تمام بطریها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از پلیمر آزمایشگاهی پلی پروپیلن به وجود آمده اند و دستگاه های باد کن بطری توانایی باد کردن و در نتیجه باز شدن مولکول های پلی پروپیلن را دارا می باشند.تولید کننده دستگاه بادکن بطری

مختصری درباره دستگاه بادکن بطری

مختصری درباره دستگاه بادکن بطری اساس کار دستگاه باد کن بطری بر مبنای انرژی گرمایی می باشد و به همین دلیل یکی از قطعات اصلی دستگاه پت کوره می باشد این قطعه در پشت دستگاه تعبیه شده است و این دستگاه با تولید گرما و انرژی گرمایی پلی اتیلن و پلی پروپیلن موجود در بطری ها را تحت تاثیر قرار می دهد و سبب گرم شدن آنها و در نتیجه باز شدن این مولکول ها می شود.

عملکرد دستگاه باد کن بطری کاملا به صورت تمام اتوماتیک می باشد و این دستگاه وظیفه ی خود را که همان باد کردن بطری های پلاستیکی مانند بطری های آب و آبمیوه است را در طی دو مرحله انجام می دهد.

مرحله ی اول فرایند باد کردن بطری ها توسط دستگاه باد کن بطری شامل حرارت دادن پلاستیک بطری ها است و پس اینکه این پلاستیک ها کاملا گرم شدند وارد مرحله ی قالب زدن بطری می شوند و این مرحله کاملا اتوماتیک و توسط قالب های دستگاه انجام می شود و پس از انجام این مرحله بطری ها وارد مرحله ی باد کردن می شوند و در این مرحله سری مخصوص باد کردن بطری درون بطری ها قرار داده می شود و دستگاه با ایجاد باد گرم سبب باد شدن بطری ها می شود.

یکی از مهمترین قطعات دستگاه باد کن بطری، تهویه می باشد و تهویه ی این دستگاه فقط باد گرم تولید می کند و با تولید این باد به باز شدن ظروف کمک می کند محل قرار گرفتن تهویه در بالای دستگاه باد کن بطری می باشد.

خرید بی واسطه دستگاه بادکن بطری

خرید بی واسطه دستگاه بادکن بطری دستگاه های باد کن بطری در دو سایز ساخته می شوند و این دستگاه ها دارای چندین سری متفاوت هستند و هر سری کاربرد خاص خود را دارد و از آن برای باد کردن ظروف پلاستیکی خاصی استفاده می شود.
از دستگاه بادکن سایز بزرگ در کارخانه های عظیم پلاستیک زنی استفاده می شود و معروفترین دستگاه باد کن بطری دستگاه باد کن پت نام دارد که یک برند بسیار معتبر است و جهت خرید دستگاه بادکن و اطلاع از قیمت باد کن پت به وب سایت تولید دستگاه بادکن مراجعه نمایید.