تولید انواع دستگاه بادکن بطری پت

دستگاه باد کن بطری پت یکی از دستگاه های بسیار مهم در صنعت می باشد، که در صنایع غذایی و دارویی نیاز به این دستگاه برای تولید ظروف مهم تلقی می شود. برای تولید ظروف مصرفی غذا و دارو از هر ظروف پلاستیکی نمی توان استفاده کرد که دستگاه باد کن پت با کیفیت ترین ظروف را تولید می کند.دستگاه بادکن بطری پت کارایی زیادی دارد. تولید دستگاه بادکن بسیار راحت است. فروش بادکن پت بسیار راحت است.

تولید انواع دستگاه بادکن بطری پت

معرفی انواع دستگاه بادکن بطری پت

معرفی انواع دستگاه بادکن بطری پت مواد اولیه که تشکیل دهنده بطری می باشد را پت می نامند‌. مواد اولیه بطری با دستگاه پریفرم ساز به پریفرم تبدیل می شوند و بعد از آن توسط دستگاه باد کن پت به بطری تبدیل می شوند.

این دستگاه دارای قالبی است که ظروف در آن گرم و حالت می گیرند و به از حالت گرفتن به آن ها دم دمیده می شود و قالب شکل می گیرد. این دستگاه دارای مدل های مختلفی است که از مدل کوچک و دستی آن برای استفاده در فضای کوچک و کار کمتر استفاده می شود.

مدل دیگر این دستگاه نیمه اتوماتیک می باشد که بین دستی و اتوماتیک است. و فقط قسمت اتوماتیک آن انتقال پریفرم از کوره به بادکن می باشد. این دو دستگاه نام برده نیاز به اپراتور دارد تا آن را هدایت و فرمان دهد تا مار خود را به خوبی انجام دهد، اما مدل دیگه ای هم هست که نیاز به اپراتور نبوده و دستگاه به صورت اتوماتیک و خودکار کار می کند که به آن دستگاه بادکن پت اتوماتیک می گویند.

این دستگاه یکی از پر فروش ترین دستگاه ها توسط کارخانه ها است و برای کارخانه های بزرگ برای تولید ظروف پلاستیکی و بطری آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش بی واسطه دستگاه بادکن بطری پت

فروش بی واسطه دستگاه بادکن بطری پت در حال حاضر بازار فروش مستقیم دستگاه بادکن دو کویته دستی به دلیل استفاده زیاد و کیفیت عالی همچنین مناسب بودن قیمت بسیار پررونق‌ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که بسیاری از آنها این محصول را به صورت عمده و یا قیمتی مطلوب تهیه می کنند،

همان طور که می‌دانید در خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه قیمت به علت دخالت نداشتن واسطه ها پایین و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را انتخاب می کنند. یکی از معتبرترین مراکز فروش دستگاه بادکن با بهترین قیمت و کیفیت درجه یک همین شرکت می باشد

که این محصول را به صورت غیر حضوری به خریداران عرضه می کند و کارشناسان فروش نیز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات مشتری هستند و پس از انتخاب و ثبت‌ کردن سفارش محصول با بهترین بسته بندی به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد همچنین از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد پیشگیری می شود.