با نخود زرد در آذرشهر هیچ گاه دچار پیری نمی شوید

اگر می خواهید کمی بیشتر صبر کنید تا از نخود زرد در آذرشهر با طعم شیرین لذت ببرید، انواع شیرینی گاردن عالی است.

حدود 75 روز طول می کشد تا رشد کنند، که کمی طولانی تر از گونه های دیگر است، اما طعم شیرین آنها آنها را مورد علاقه باغداران قرار می دهد.

نخود شیرین گاردن دارای غلاف های نسبتاً بلندی به طول حدود 3 و نیم اینچ است. در داخل 9 تا 10 نخود که اندازه متوسط هستند پیدا خواهید کرد.

یکی دیگر از بهترین های باغبانی، آقای نخود بزرگ در زمان کوتاه تری، حدود 60 روز آماده می شود. آنها غلاف های بزرگی تولید می کنند که به رنگ سبز روشن هستند.

مستر نخود بزرگ 9 تا 10 نخود درون خود دارد و در انتهای بزرگتری از طیف گیاهی قرار دارد. در واقع، همه چیز در مورد این تنوع بزرگ است، از جمله انگورهایی که تا 4 فوت بلند می شوند.

به دلیل اندازه بزرگ آنها، شما به اندازه کافی حمایت خواهید کرد تا انگورها واژگون نشوند.

اگر خواهان عرضه بی پایان نخود هستید، انواع Maestro شما را ناامید نمی کند. آنها ظرف 60 روز آماده می شوند، بنابراین نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانید، و پس از آماده شدن، نخود فرنگی با طعم شیرین به شما پاداش داده می شود.

غلاف نخود Maestro بسیار طولانی است و اندازه آن 4 ½ اینچ است. داخل آن ها 10 تا 11 نخود دارند که اندازه متوسطی دارند.

آب و هوای گرم‌تر با نخود لینکلن به خوبی عمل می‌کند، زیرا نسبت به بسیاری از انواع نخود بهتر گرما را تحمل می‌کند. آنها در 70 روز آماده می شوند که نسبتاً متوسط است.

نخود لینکلن به ارتفاع 2 تا 3 فوت رشد می کند و 7 تا 8 نخود درون آن وجود دارد. طعم شیرینی دارند و با وجود لطافتشان خوب یخ می زنند.

نخودهای کوچک مارول که برای باغ‌های حیاط خلوت کوچک‌تر ایده‌آل هستند، فقط حدود 2 فوت رشد می‌کنند. طول غلاف آنها 3 اینچ خوب است و در هر نخود 7 تا 8 غلاف وجود دارد.