با لوله و اتصالات وینو پلاست طعم خوش زندگی را تجربه کنید

لوله و اتصالات وینو پلاست: لوله چدنی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و در نتیجه عمر طولانی به طور گسترده برای سیستم های توزیع آب شهری استفاده می شود.

لوله چدن از چدن ساخته شده است. چنین لوله هایی معمولاً از قطر 5 تا 120 سانتی متر ساخته می شوند.

در شرایط عادی می توان انتظار داشت که یک لوله چدنی 100 سال عمر کند.

طول معمول یک بخش لوله 12 فوت است، اما طول های تا 20 فوت را می توان بدست آورد.

لوله چدنی در چندین کلاس ضخامت برای فشارهای مختلف تا حداکثر 350 psi ساخته می شود.

لوله های چدنی معمولاً برای محافظت در برابر خوردگی و بهبود کیفیت هیدرولیکی آنها در یک ترکیب قیری غوطه ور می شوند. اندازه های بزرگتر ممکن است با پوشش ملات سیمان ارائه شود.

یک اتصال رایج برای لوله های چدنی، زنگ و اسپیگوت است، چند رشته جوت قبل از قرار دادن آن در زنگ، دور آن پیچیده می شود و سپس جوت بیشتری در محل اتصال بسته می شود.

در نهایت، فضای بین زنگ و اسپیگوت با یک سرب مذاب کاشت می شود که پس از سرد شدن به طور محکم در محل اتصال درزگیری می شود.

از ترکیبات ثبت اختراع گوگرد و سایر مواد و ملات سیمان تمیز نیز برای اتصالات استفاده می شود. این مواد ارزان‌تر از سرب هستند، اما اتصالات معمولاً انعطاف‌پذیری کمتری دارند.

لوله فلنج دار برای ایستگاه های پمپاژ، کارخانه های فیلتر و سایر مکان هایی که ممکن است نیاز به جدا کردن لوله باشد استفاده می شود.

کوپلینگ های فلنجی باید کاملاً نصب شوند و اگر قرار است ضد آب باشند دارای واشر باشند.

به دلیل نیروی کار ماهر مورد نیاز برای اتصالات سربی، کوپلینگ های مکانیکی متعددی استفاده گسترده ای پیدا کرده اند و تا حد زیادی جایگزین اتصالات زنگ و میخ شده اند.

این کوپلینگ ها به یکدیگر پیچ و مهره می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که از تناسب دقیق مورد نیاز کوپلینگ های آویزان معمولی جلوگیری کرده و امکان انعطاف پذیری در قرار دادن لوله ها را فراهم کنند.

لوله های چدنی نیز ارزان و مقرون به صرفه هستند. این لوله ها را می توان به راحتی به هم وصل کرد و همچنین به راحتی بریده و حفر می شود.