با خرید شیلنگ لی فلت سرمایه گذاری ایمن را تجربه کنید

شما ممی توانید در تمام طول سال از شیلنگ لی فلت برای باغبانی استفاده کنید. در طول زمستان آن را آبکش کنید زیرا گلها در این مدت نیازی به آبیاری ندارند.

از سیم های برق در بیرون محافظت کنید: همچنین می توانید از آن برای اجرای سیم برق در بیرون برای روشنایی استفاده کنید.

فقط شیلنگ را به اندازه لازم ببرید و وتر را به داخل شلنگ فشار دهید. از بند ناف شما در برابر هوا محافظت می کند. آن را به اندازه طول طناب خود ببرید.

دسته دسته سطل: حمل سطل را بسیار آسان تر و راحت تر کنید. بخش قدیمی شلنگ را بردارید و وسط آن را تقسیم کنید، سپس شلنگ را روی دسته سطل بکشید.

محافظ تیغه: ایده همان دسته سطل است اما این یکی از تیغه های اره محافظت می کند. شیلنگ را به اندازه طول تیغه برش دهید و کناره را برش دهید و روی تیغه های اره، اره برقی و اره برقی به عنوان روکش بلغزانید. با چاقو یا تیغه های اسکیت روی یخ نیز عالی کار می کند.

شلنگ قطره ای برای آب تخت گل: بعد از اینکه تخت را پهن کردید… اگر شلنگ نشتی داشت، برای خود یک شلنگ چکه ای درست کنید. یک سر را چین کنید.

آن را در باغچه یا تخت گل قرار دهید و مکان هایی که ساقه های گل هستند را علامت بزنید. روی علامت ها سوراخ هایی برای خروج آب ایجاد کنید.

آویز ابزار: یک تخته را به دیوار در گاراژ وصل کنید، یک حلقه به اندازه کافی بزرگ برای دسته بیل ایجاد کنید، شلنگ را به تخته بپیچید، هر چند بار که می خواهید تکرار کنید.

شکل هایی از گل ها درست کنید، آنها را پیچ یا میخ بزنید، داخل گلبرگ ها را با رنگ های مختلف رنگ کنید تا دیوارهای زشت بیرونی را با آنها تزئین کنید. ایده زیبا از یک دیوار گاراژ بزرگ در بیرون!

ساخت شیلنگ باغ دوام داشته باشد: کار در باغ یک راه رضایت بخش برای گذراندن وقت خود در ماه های گرم است. علاوه بر خاک و نور خورشید، گیاهان و سبزیجات شما برای ادامه رشد به آب کافی نیاز دارند.

یک شیلنگ باغچه با کیفیت می تواند چند دلار هزینه داشته باشد، بنابراین شما می خواهید شیلنگ خود را دوام بیاورید.