با حنا در ترکیه اضطراب خود را درمان کنید

خالکوبی حنا در ترکیه بر روی پوست بسیر سخت است و زمانی که سلول های مرده پوست از بدن پاک می شوند، تاتو حنا نیز محو می شود. در حالت ایده آل، باید ناحیه مورد نظر را مودبانه با آب و صابون بشویید.

آن را گرم نگه دارید: همچنین به خاطر داشته باشید که در صورت گرم نگه داشتن تاتو تا 48 ساعت، اتصال قانونی به کراتین همیشه افزایش می یابد.

همچنین، هنگام گرم کردن خالکوبی حنا، مراقب تعادل موارد ضروری باشید. گرمای بیش از حد باعث تعریق شما می شود و منافذ باز می تواند شدت رنگ خالکوبی را کاهش دهد. بنابراین، توصیه من کم و زیاد خواهد بود.

تکنیکی که من از آن استفاده می‌کنم و نتایج فوق‌العاده‌ای دارد، به شرح زیر است:

یک دستمال کاغذی با تلاش سبک روی خالکوبی حنا قرار دهید.
خالکوبی را نزدیک بخاری فضایی قرار دهید. ایده این است که خالکوبی خود را گرم کنید، نه داغ.
اجازه دهید 10 دقیقه گرم شود.
بعد از یک ساعت این کار را تکرار کنید
4 جلسه این گزارش عالی خواهد بود.

کمی صبر داشته باش: وقتی خالکوبی حنای خود را خشک کردید. خمیر را بردارید و طرح زیبا را روی پوست ببینید. اگرچه، باید به یاد داشته باشید که هر چه زمان بیشتری روی پوست شما باشد، خالکوبی تیره تر و زیباتر خواهد بود.

با توجه به نکات بالا، باید دانش بیشتری در مورد نحوه اعمال خالکوبی حنا خود داشته باشید تا حداکثر فواید آن را داشته باشید.

اکنون، باید درک کاملی از نحوه ماندگاری طولانی‌تر خالکوبی حنا داشته باشید. تمام نکات ذکر شده در بالا، پس از دنبال کردن صحیح، احساس بدی را برای شما به همراه خواهد داشت.

ما در Belle Brow Bar بهترین خدمات را برای خالکوبی حنا در نزدیکی من در ملبورن، استرالیا، ویکتوریا ارائه می دهیم. اگر خالکوبی زیبای حنا را می خواهید فقط با ما تماس بگیرید.