با استفاده از اسکاج بافتنی دیگر دچار خشکی پوست نمی شوید

در رستوران‌ها، روش تمیز کردن ما با اسکاج بافتنی شدیدتر از پاشیدن ساده سطوح با مواد ضدعفونی‌کننده است.

سطل‌های کوچک را با آب صابون پر می‌کنیم (در خانه می‌توانید برای این کار از یک کاسه همزن استفاده کنید)، و سپس اسفنج‌هایی با بافت تقریباً بافتنی می‌گیریم تا پیش‌خوان‌ها را قبل از اینکه تمام آن رطوبت را مستقیماً روی زمین بمالیم، بمالیم.

از آنجا، آب صابون را از روی میزها پاک می کنیم تا کف را تمیز کنیم (محلی که ذرات غذا و چربی تمایل دارند در آن به دام بیفتند). برای پاک کردن آب صابون اضافی، کافیست دستشویی پیچشی یا Swiffer را بیرون بیاورید، و به همین ترتیب، مانند یک حرفه ای با کارایی تمیز می کنید!

هنگامی که این آبگیر را به روال تمیز کردن آشپزخانه خود اضافه کردید، احتمالاً همان لحظه آها را مانند من خواهید داشت.

از آنجایی که تمیز کردن را آسان‌تر، کارآمدتر و در مجموع سنگین‌تر می‌کند، من فقط می‌توانم تصور کنم که این هک تمیز کردن رستوران که بازی را تغییر می‌دهد بهترین 18 دلاری باشد که در طول هفته خرج می‌کنید.

بیش از 4500 بررسی برای این محصول در آمازون آن را «ساده اما شگفت‌انگیز»، «محافظ اسفنجی» و «چیزی که هرگز نمی‌دانستید به آن نیاز دارید» می‌نامند.

اگرچه OXO Good Grips Dish Squeegee فقط 8 دلار قیمت دارد، بسیاری از منتقدان آمازون آن را بهترین پولی می‌دانند که تا به حال خرج کرده‌اند و قصد دارند بارها و بارها این کالا را بخرند.

به گفته OXO، اسکاج انعطاف پذیر “به طور موثر باقیمانده غذا را از بشقاب ها و کاسه ها پاک می کند.”

دارای یک دسته نرم برای سهولت استفاده حتی در صورت خیس شدن است و می تواند در نزدیکی سینک آویزان شود یا در صورت عدم استفاده روی پیشخوان بایستد.

یکی از بررسی‌کنندگان گفت که این ابزار زباله‌های آن‌ها را از گرفتگی و تجمع نجات داد و تعداد زیادی دستمال کاغذی را در طول مسیر ذخیره کرد.
آنها می نویسند: “من سعی می کنم در مورد آنچه که سینک خود را آبکشی می کنم (بدون روغن / کره و غیره) آگاه باشم، بنابراین معمولاً از دستمال کاغذی برای پاک کردن ظروف و کارد و چنگال قبل از شستن در سینک استفاده می کنم.”

“این چیز در جایگزینی روش “حوله کاغذی” من بسیار عالی بوده است.”

آنها اضافه کردند که ابزار کوچک آنقدر همه کاره است که قصد دارند از آن در اطراف و خارج از خانه استفاده کنند.