بازار فروش دستگاه بادکن MP881 دو کویته

بازار فروش دستگاه بادکن MP881 دو کویته بسیار رونق دارد و همچنین بازار دستگاه بادکن رقابتی می باشد و در تمام نقاط ایران فروش آن صورت می گیرد چه در داخل چه در خارج از کشور انجام می شود، دارای کنترل کامل بر محصولات و خدمات داخلی خود است، می تواند قیمت محصولات خود را به تنهایی تغییر دهد و حتی بازار فروش به صورت مجازی و آنلاین و خرده فروشی می باشد، که به صورت اینترنتی در مدت زمان کمی به دست متقاضیان می رسد و سعی بر این دارد که بتواند مواد مرغوب و درجه یک را در اختیار بازاریان و خریداران قرار می دهند و قیمت دستگاه بادکن گران است.

بازار فروش دستگاه بادکن MP881 دو کویته

بررسی خصوصیات دستگاه بادکن MP881 دو کویته

بررسی خصوصیات دستگاه بادکن MP881 دو کویته خصوصیات دستگاه بادکن دو کویته این است که به صورت دستی و نیمه اتوماتیک است و برای تولید بطری نوشیدنی و دارویی، آب میوه، نوشابه و انواع دلستر و… می باشند، و در مدت زمان یک ساعت تعداد 560 عدد بطری را باد می کند.

بسیار پر کاربرد می باشد و مصرف بسیار زیادی در ایران دارند و جنس به کار رفته در آن از پروفیل صنعتی مرغوب است و جنس بدنه آن از ورق های بسیار قوی و مقاوم می باشد و درب آن ها از آلومینیوم آلیاژی تشکیل شده اند.

این دستگاه ها نیز گارانتی دار هستند و بسیار پر استفاده می باشند برای بطری های نوشیدنی و آب معدنی بیشتر به کار می رود، در قطعات آن از چدن نیز به کار رفته است که هم به صورت قطعات خارجی می باشند و هم قطعات داخلی وجود دارند‌.

دارای خدمات پس از فروش می باشند و هر دستگاه شامل یک اپراتور می باشند و بیشتر از جنس چینی درجه یک که در بازار ایران موجود است درست شده اند و قیمتی کاملاً استثنایی دارند و نیز شامل دستگیره و درب های مخصوصی می باشند.

مراحل تولید دستگاه بادکن MP881 دو کویته

مراحل تولید دستگاه بادکن MP881 دو کویته این دستگاه ها نیز برای باد کردن بطری های نوشیدنی آب معدنی و غیره به کار می روند، که ابتدا باید مواد حرارت کامل ببیند در غیر این صورت دستگاه نمی تواند کاری را انجام دهد.

تولید دستگاه بادکن به صورت دستی و غیر اتوماتیک می یاشد، و باید آن را ابتدا در درون دستگاه قرار داد، بعد از حرارت دیدن در جایگاهی قرار می گیرند که به آن قالب و شکل می دهند و بعد نیز در مرحله باد کردن که دمش باد بطری می باشند قرار می گیرند و به شکل مخصوص در می آیند.

سپس در هیتر قرار می گیرند که به آن گرما می دهد تا شکلی نهایی بگیرند و باید مواد تولیدی بطری ایرادی نداشته باشند، زیرا دستگاه در آن مرحله توقف می کند و دیگر کار نمی کند تا ایراد آن بر طرف شود.

مراحل تولید از ابتدا این گونه است که در خود دستگاه قرار می گیرد بعد در مخزن انتقال مواد به قالب فرستاده می شوند و بعد باد می شوند و در نهایت خنک شده و بطری خارج می شود، این دستگاه ها دارا قفل سرور و تا گل از ابتدا و انتها هستند.

قیمت عرضه دستگاه بادکن MP881 دو کویته

قیمت عرضه دستگاه بادکن MP881 دو کویته قیمت عرضه این نوع دستگاه ها توسط کار خانه های تولیدی آن تعیین می شود و بستکی دارد به این که در ساعت چه تعداد بطری تولید می شود و ظرفیت آن چقدر می باشد از چه جنسی تولید شده که اگر از جنس داخلی باشد قیمت آن ارزان می باشد و اگر از خارجی به کار رفته باشد گران می باشد.

قیمت عرضه این دستگاه ساخت ایران دارای قیمتی استثنایی می باشند و باید دارای گارانتی و استاندارد جهانی باشند و نیز با توجه به روز قیمت ها تغییر می کند و امروزه با توجه به تورم های موجود در ایران قیمت ها رو به افزایش می باشند، همچنین با توجه به قیمت مصرفی برق ورودی موتور و نیز میزان برق ورودی دستگاه هم تعیین می شوند.