بازار فروش دستگاه بادکن پت 4001

صنایع غذایی و دارویی در واقع جز مهم ترین و اساس ترین رکن ها در جامعه شناخته شده که در این زمینه دستگاه تجهیزات بسیار مختلفی استفاده می شود از جمله این دستگاه ها می توان به ماشی آلات پت اشاره کرد که برای تولید بطری های نوشیدنی و مواد غذایی استفاده می شود. از این رو بازار دستگاه بادکن پت 4001 بسیار پر رونق است و مملو از خریداران عمده این محصول می باشد.

بازار فروش دستگاه بادکن پت 4001

بررسی مشخصات دستگاه بادکن پت 4001

بررسی مشخصات دستگاه بادکن پت 4001 با توجه به این که ماشین های باد کن بخش جدا ناپذیر از صنایع غذایی و دارویی شده است و همین موضوع باعث شده که نتوان از هر محصولی جهت تولید بطری استفاده کرد. در واقع پت نوعی بطری پلاستیکی است که در صورت با کیفیت بودن علامت استاندارد عدد 1 روی آن ها درج شده است.

این دستگاه نوعی قالب است که با حرارت تغییر شکل داده و با دمش باد شکل نهایی بطری را ایجاد می کند. از مهم ترین مشخصات این دستگاه می توان به همین قطعات و بخش های مختلف آن اشاره کرد که هر کدام وظایف مختلفی دارد. معمولا این محصول در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است که نمونه های اتوماتیک آن به دلیل دست نداشتن نیروی انسانی در آن با سرعت بالاتر و بهداشت بیشتر انجام می شود.

جنس بدنه دستگاه بادکن از آهن ضد زنگ است که با رنگ استاتیک کوره ای پوشش داده شده و محصول را در برابر گرما، آب و سرما مقاوم می کند. معمولا این دستگاه ها قابلیت تولید بطری در تعداد بالا در مدت زمان کمی دارد که از مهم ترین مشخصات می توان به همین عملکرد مناسب آن اشاره کرد. این دستگاه دارای چندین قالب است که در عرض یک ساعت بیش از 4000 هزار قالب پت را تولید می کند. یکی دیگر از مشخصات آن مجهز به ذخیره اطلاعات بوده که در صورت اختلال در دستگاه می توان آن را تشخیص و برطرف کرد.

اجزا تشکیل دهنده دستگاه بادکن پت 4001

اجزا تشکیل دهنده دستگاه بادکن پت 4001 همانطور که در بالا اشاره کردیم، دستگاه پت جز محصولات بسیار مورد توجه در صنایع غذایی ، آرایشی و بهداشتی و دارویی است و در واقع نوعی بسته بندی محصولات بوده که در تمام مراحل بهداشت کامل رعایت شده است. پت بطری هایی با ظهر مختلف در اندازه های گوناگون است که تولید آن نیاز به دستگاه های مختلف دارد.در واقع هر نوع پت توسط یک دستگاه تولید شده و هر کدام از اجزا مختلفی تشکیل شده است که در چند نوع دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است. نسل جدید تر این دستگاه ها حرارت را با لامپ مادون قرمز انتقال می دهد که باعث تولیدات با کیفیت تر می شود.

به طور کلی عملکرد این دستگاه با اجزای اصلی به این صورت است که پت با نوار مخصوص به سمت کوره یا لامپ هدایت شده تا حرارت ببیند سپس به بخش باد کن رفته و با قالب تحت فشار قرار گرفته و محصول نهایی تولید می شود. همچنین لازم به ذکر است بدانید، این دستگاه دارای حسگر هایی بوده که در صورت هر گونه مشکل، به صدا در می آید.

قیمت خرید دستگاه بادکن پت 4001

قیمت خرید دستگاه بادکن پت 4001 اگر شما هم قصد راه اندازی خطوط تولید پت دارید، قطعا نیاز به دستگاه باد کن پت نیاز خواهید داشت که قبل از هر چیزی باید از قیمت آن مطلع شوید زیرا اینگونه محصول را با اطلاعات بیشتر و اطمینان زیاد تری خریداری خواهید نمود. قیمت دستگاه بادکن پت توسط تولید کنندگان آن تعیین می شود اما با توجه به یک سری عوامل هم تغییر می کند. برای مثال:
نوع دستگاه و عملکرد آن، جنس بدنه و نوع پوشش رنگ آن، مکانیزم اتوماتیک یا دستی دستگاه، برند تولید کننده محصول، نیاز مشتری و شرایط اقتصادی حاکم بر بازار. البته توجه داشته باشید دستگاه های اتوماتیک به دلیل کارکرد بهتر و عملکرد راحت تر، نسبت به نمونه های دیگر قیمتی بالاتر دارد.