بازار فروش دستگاه بادکن پت اتوماتیک

بازار فروش دستگاه بادکن پت اتوماتیک بسیار رونق دارد و همچنین بازار دستگاه بادکن رقابتی می باشد و در تمام نقاط ایران فروش آن صورت می گیرد چه در داخل چه در خارج از کشور انجام می شود

دارای کنترل کامل بر محصولات و خدمات داخلی خود است، می تواند قیمت محصولات خود را به تنهایی تغییر دهد و حتی بازار فروش به صورت مجازی و آنلاین و خرده فروشی می باشد، که به صورت اینترنتی در مدت زمان کمی به دست متقاضیان می رسد و سعی بر این دارد که بتواند مواد مرغوب و درجه یک را در اختیار بازاریان و خریداران قرار می دهند و قیمت دستگاه بادکن گران است.

بازار فروش دستگاه بادکن پت اتوماتیک

تفاوت دستگاه بادکن پت اتوماتیک با نیمه اتوماتیک

تفاوت دستگاه بادکن پت اتوماتیک با نیمه اتوماتیک تولیدکنندگان دستگاه بادکن پت اتوماتیک ، این محصول را به صورت نیمه اتوماتیک، دستی و تمام اتومانیک با ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید می کنند. با استفاده از این دستگاه می توان انواع بطری های پت با حجم و ظرفیت متفاوت را تولید کرد.

بادکن نیمه اتوماتیک مطابق با استاندارهای جهانی و زیر نظر متخصصان این حوزه در بالاترین کیفیت ساخته شده است. برای راه اندازی بادکن نیمه اتوماتیک لااقل به یک اپراتور نیاز است. از مشخصات ظاهری دستگاه می توان به بدنه محکم و مقاوم این محصول اشاره کرد.

استفاده از بهترین ورق آهن برای تولید این محصول همچنین پوشش دهی آن به کمک رنگ کوره ای سبب استحکام این محصول در برابر فشار و ضربه شده است. تمام قطعات مربوط به ریخته گری و قالب های این محصول از جنس چدن است.

قسمت هایی که به طور مستقیم با بطری در ارتباط هستند از بهترین استیل ساخته شده اند. دستگیره های درب و کلید دستگاه بادکن بطری از بین مرغوب ترین پلاستیک ها انتخاب شده اند.

مزایا استفاده از دستگاه بادکن پت اتوماتیک

مزایا استفاده از دستگاه بادکن پت اتوماتیک قبل از خریدانواع دستگاه بادکن باید به نکات مختلفی توجه کرد. این دستگاه را با توجه به ظرفیت موردنظر برای تولید بطری، انتخاب کنید. قالب مورد نظر باید با دستگاه شما همخوانی داشته باشد. ولتاژ برق کارخانه یا کارگاه شما باید با ولتاژ برق دستگاه هماهنگ شود.

دستگاه بادکن پت را از بین برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب کنید. راه اندازی و نصب دستگاه بادکن پت باید توسط کارشناسان و متخصصین مورد اعتماد تولیدکنندگان این محصول صورت گیرد.

به عبارتی آموزش های لازم توسط این متخصصان باید به اپراتور دستگاه داده شود. اپراتور باید نحوه راه اندازی دستگاه و کار با قالب های مختلف همچنین تعمیر دستگاه را آموزش ببیند. بهتر است دفترچه راهنمای این دستگاه را قبل از راه اندازی بطور کامل مطالعه کرد. استفاده از بهترین مواد اولیه در تهیه بطری پت می تواند کیفیت کار با این دستگاه را بالا برد.

جنس بدنه دستگاه بادکن پت اتوماتیک

جنس بدنه دستگاه بادکن پت اتوماتیک در بسیاری از کارخانه های تولید کننده بطری پلاستیکی برای این که سرعت تولید بالا برود از نوعی دستگاه پیشرفته و مدرن به نام دستگاه بادکن تمام اتوماتیک استفاده می کنند این دستگاه به دلیل ساختار منحصر به فرد و قطعات استانداردی که دارد در کمترین زمان ممکن قادر است بدون هیچ اختلالی حدود ۴۰۰۰ بطری در ساعت تولید کند.

از مشخصات بارز و بسیار خوب این دستگاه می توان عملکرد صحیح و تولید بطری های زیاد را بدون نیاز به نیرو های انسانی نام برد استفاده از این دستگاه خطا های انسانی را کاهش داده و تلفات و ضایعات را کاهش می دهد چرا که اپراتور تمام کار ها را انجام می دهد و با بازیافت کردن هوای فشرده و جداسازی دقیق آن ها از کوره فرآیند باد کردن و تولید بطری را انجام می دهد.

دستگاه اتوماتیک استاندارد دارای بدنه ای استیل ضد زنگ با قطعات تست شده و جدید است که به صورت خودکار تمام عملیات تولید بطری را با سرعت عمل بالایی انجام می دهد لازم به ذکر است این دستگاه دارای لامپ های مادون قرمز است که حرارت و گرما را به خوبی به پت وارد کرده و علاوه بر کاهش مصرف انرژی، سبب تولید محصولات استاندارد و باکیفیت می گردد.

این دستگاه ها نیز برای باد کردن بطری های نوشیدنی آب معدنی و غیره به کار می روند، که ابتدا باید مواد حرارت کامل ببیند در غیر این صورت دستگاه نمی تواند کاری را انجام دهد. تولید دستگاه بادکن به صورت دستی و غیر اتوماتیک می یاشد، و باید آن را ابتدا در درون دستگاه قرار داد، بعد از حرارت دیدن در جایگاهی قرار می گیرند که به آن قالب و شکل می دهند و بعد نیز در مرحله باد کردن که دمش باد بطری می باشند قرار می گیرند و به شکل مخصوص در می آیند.

سپس در هیتر قرار می گیرند که به آن گرما می دهد تا شکلی نهایی بگیرند و باید مواد تولیدی بطری ایرادی نداشته باشند، زیرا دستگاه در آن مرحله توقف می کند و دیگر کار نمی کند تا ایراد آن بر طرف شود. مراحل تولید از ابتدا این گونه است که در خود دستگاه قرار می گیرد بعد در مخزن انتقال مواد به قالب فرستاده می شوند و بعد باد می شوند و در نهایت خنک شده و بطری خارج می شود، این دستگاه ها دارا قفل سرور و تا گل از ابتدا و انتها هستند.

تولید انواع دستگاه بادکن پت اتوماتیک

تولید انواع دستگاه بادکن پت اتوماتیک قیمت عرضه این نوع دستگاه ها توسط کار خانه های تولیدی آن تعیین می شود و بستکی دارد به این که در ساعت چه تعداد بطری تولید می شود و ظرفیت آن چقدر می باشد از چه جنسی تولید شده که اگر از جنس داخلی باشد قیمت آن ارزان می باشد و اگر از خارجی به کار رفته باشد گران می باشد.

قیمت عرضه این دستگاه ساخت ایران دارای قیمتی استثنایی می باشند و باید دارای گارانتی و استاندارد جهانی باشند و نیز با توجه به روز قیمت ها تغییر می کند و امروزه با توجه به تورم های موجود در ایران قیمت ها رو به افزایش می باشند، همچنین با توجه به قیمت مصرفی برق ورودی موتور و نیز میزان برق ورودی دستگاه هم تعیین می شوند.

امروزه بسیاری از مردم به فکر تولید بطری افتاده اند و سفارش دستگاه بادکن را از طریق سایت های اینترنتی ثبت می کنند و می توانند آن را راحت درب منزل تحویل بگیرند و در کار گاه های تولیدی خود برای تولید محصولات مختلف به کار گیرند. تولید بطری ها بسیار درامد زا می باشد و به نحوی نیاز روز جامعه می باشد و این محصولات خیلی زود به فروش می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش دستگاه بادکن از طریق اینترنت و دنیای مجازی بسیار به صرفه می باشد و از این طریق آمار فروش بالا‌ می رود و لازم نیست حتما برای خرید به این محل ها مراجعه شود و کل سفارشات از طریق سایت های معتبر انجام می گیرد و می توان دستگاه را با هزینه کم و به قیمت تولیدی تهیه کرد که سبب کم شدن هزینه ها و حذف واسطه ها می شود