بازار خرید دستگاه باد کن پت دستی

دستگاه باد کن پت دستی در بازار این محصول توسط فروشنده معتبر آن ارائه می‌شود و خریداران عمده و دیگر خریداران می‌توانند در مراجعه به این بازار اطلاعات مورد نیاز را در مورد این دستگاه را از فروشنده آن به دست آورده و پس از استعلام قیمت، سفارش خرید آن را انجام دهند.

در بازار خرید این دستگاه انواع مختلفی از آن ارائه شده است و خریداران بر اساس نیاز و ظرفیت مورد نظر می توانند دستگاه را برای آدرس خود درخواست نمایند.

بازار خرید دستگاه باد کن پت دستی

نکاتی درباره دستگاه باد کن پت دستی

نکاتی درباره دستگاه باد کن پت دستی دستگاه باد کن پت دستی از انواع دستگاه بادکن صنعتی بسیار پر کاربرد برای ساخت انواع بطری پت می باشد؛ این دستگاه می‌تواند حدود ۹۰۰ بطری با حجم یک و نیم لیتری را در هر ساعت تولید کند همچنین جنس شاسی مورد استفاده در این دستگاه از پروفیل صنعتی است و بدنه آن نیز از ورق یک و نیم میل متر ساخته شده است و درب های تعبیه شده در این دستگاه از آلومینیوم هستند.

در این دستگاه از بهترین الکتروموتورها و گیربکس استفاده می‌شود تا کارایی آن حداکثر مقدار ممکن باشد و برخی قطعات موجود در این دستگاه با روش ریخته گری ساخته شده اند که اغلب از چدن نشکن هستند و نسبت به فشار و ضربه مقاومت بالایی دارند.

بوش های مورد استفاده در این دستگاه از فسفر منیزیم هستند که عمر دستگاه را به مقدار زیادی در بالا می برند و قطعات مورد استفاده در این دستگاه توسط تراشکاری به روش سی ان سی با دستگاه های پیشرفته ساخته شده است و از بهترین قطعات پنوماتیک در این دستگاه جهت تولید انواع مختلف بطری استفاده می شود.

در این دستگاه به ویژه انواع امروزی آن حرارت دادن مواد اولیه با لامپ مادون قرمز صورت می گیرد و حرارت یکنواختی جهت ذوب مواد اولیه و تبدیل آنها به ظروف پت ایجاد می شود تا به این ترتیب ضخامت بطری های تولید شده در کلیه بخش‌های آن یکسان باشد.

روش کار دستگاه باد کن پت دستی

روش کار دستگاه باد کن پت دستی دستگاه بادکن پت دستی از جمله دستگاه هایی است که به اپراتور نیاز دارد و برخلاف انواع اتوماتیک نمی تواند به صورت تنظیم شده همه امور مربوط به تولید بطری را انجام دهد؛ روش کار در این دستگاه به این شکل است که ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای تولید بطری پت که همان گرانول های اتیلن هستند در مخزن دستگاه ریخته می‌شوند و با تنظیم میزان درجه حرارت دستگاه، فرآیندهای حرارتی مختلف بر روی آن اعمال می‌شود تا قابلیت انعطاف پذیری و شکل پذیری محصول افزایش یابد.

از قالب های مشخصی برای تولید بطری های پت در این دستگاه استفاده می شود که اغلب از جنس آلومینیوم هستند و بسته به نوع بطری مورد نظر باید از قالب متفاوتی استفاده کرد؛ اکنون با استفاده از فشار هوا و قالب های موجود ماده اولیه به درون قالب تزریق می‌شوند و به این ترتیب بطری ها تولید می شوند و در مرحله بعدی فرآیند خنک سازی قالب به سرعت انجام می‌گیرد و به این ترتیب امکان جدا نمودن بطری از قالب آن فراهم می‌شود و بطری آماده بسته بندی و عرضه به بازار می گردد

قیمت دستگاه باد کن پت دستی

قیمت دستگاه باد کن پت دستی برای اطلاع از قیمت فروش دستگاه بادکن پت دستی بهتر است به طور مستقیم با فروشنده و تولید کننده این دستگاه ارتباط برقرار شود تا بتوان آن را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کرد؛ قیمت این دستگاه رابطه مستقیمی با نرخ انواع قطعات و تجهیزات مورد استفاده در آن دارد و نوسانات قیمت آنها می‌تواند نرخ نهایی این دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت دستگاه مذکور در سال های اخیر با افزایش قابل توجهی مواجه بوده است و دلیل آن بالا رفتن نرخ قطعات مورد استفاده در آن است بنابراین خریداران برای سفارش این محصول می‌توانند با مراجعه به همین سایت که توسط تولید کننده آن راه‌اندازی شده است اطلاعات مورد نیاز در مورد این دستگاه را به دست آورند و قیمت روز آن را به راحتی با این روش استعلام کنند.

همچنین خریداران می توانند قیمت دستگاه را با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی تلگرام و واتس اپ از تولید کننده نیز به صورت آنلاین به دست آورده و به این ترتیب خریداران می توانند کمترین مبلغ را برای خرید این دستگاه پرداخت کنند.