بازار خرید دستگاه بادکن دو کویته دستی

دستگاه بادکن دو کویته دستی یکی از اقسام دستگاه های بادکن محسوب می شود که در طرح ها و اندازه های مختلف تولید می شود، این محصول قادر به تولید بطری های پت برای استفاده در صنایع گوناگون می باشد، در بازار خرید دستگاه بادکن دو کویته دستی خریداران می توانند انواع این محصول را با کیفیت و کارایی فوق العاده خریداری کنند، نحوه سفارش ویژه و اطلاع از قیمت دستگاه بادکن مرغوب به شیوه غیر حضوری و آنلاین می باشد.

بازار خرید دستگاه بادکن دو کویته دستی

منظور از دستگاه بادکن دو کویته دستی چیست؟

منظور از دستگاه بادکن دو کویته دستی چیست؟ منظور از دستگاه بادکن دستی دو کویته دستگاهی است که از آن برای تولید انواع بطری و پت استفاده می شود، این دستگاه شامل یک بدنه تقریبا بزرگ و سه قسمت اصلی به نام کمپرسور، کوره و بادکن شده که به وسیله آنها عمل باد کردن پریفرم انجام می شود، در نوع دستی این دستگاه نیاز به یک اپراتور می باشد که در کنار دستگاه ایستاده عمل نظارت و هدایت مواد را انجام دهد.

عملکرد بادکن دو کویته به این شکل است که ابتدا مواد اولیه پلی اتیلن که مخصوص تولید بطری های مختلف می باشد وارد دستگاه می شوند، سپس بعد از ذوب شدن مواد در کوره با استفاده از قالب های دو کویته عمل باد کردن بطری ها صورت گرفته و در نهایت محصول تولید شده از دستگاه خارج شده و توسط نیروی انسانی جمع آوری می شود.

سرعت و دقت بالایی که این دستگاه دارد سبب شده تا بسیاری از تولید کنندگان از آن استفاده کرده و به این ترتیب سرعت تولید خود را افزایش دهند، از طرف دیگر نگهداری و کار با بادکن دو کویته بسیار راحت بوده و تخصص خاصی نیاز ندارد و همین امر در افزایش فروش این محصول نقش موثری داشته است، بطری های تولید شده توسط این دستگاه در اندازه های متفاوت بوده و در صنایع غذایی و آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرند.

نکاتی درباره دستگاه بادکن دو کویته دستی

نکاتی درباره دستگاه بادکن دو کویته دستی همان طور که بیان کردیم دستگاه بادکن دستی دو کویته برای ساخت بطری های گوناگون بکار می رود، از آنجا که دستگاه های بادکن انواع و مدل های زیادی دارند می توان برای شناخت بهتر بادکن دستی و آشنایی با آن نکاتی را بیان کرده تا با نحوه عملکرد و کارایی آن بیشتر آشنا شد.

  • یکی از بارزترین نکات درباره این دستگاه مربوط به تعداد باد کردن آن می باشد، بادکن دستی قادر است 560 عدد بطری یک و نیم لیتری و 900 بطری 250 سی سی را در هر ساعت باد کند، همچنین کارایی فوق العاده و توان بالا همراه با سرعت و دقت فراوان از دیگر مواردی است که در خصوص این محصول مطرح می شود.
  • نکته مهم دیگر مربوط به جنس بدنه و قطعات بکار رفته در این دستگاه می شود، جنس بدنه از یک ورق ضخیم است که برای پوشاندن ماشین بکار رفته و از استحکام مناسبی برخوردار می باشد، درب های آن هم آلومینیوم آلیاژی و بسیار مقاوم بوده و نیز جنس الکتروموتورهای آن از بهترین و با کیفیت ترین محصولات است، نصب این بادکن راحت بوده و برای کار با آن فقط نیاز به یک نیروی انسانی می باشد.

صادرات دستگاه بادکن دو کویته دستی

صادرات دستگاه بادکن دو کویته دستی صادرات دستگاه بادکن دو کویته دستی از رونق بسیار مناسبی برخوردار بوده و انواع این محصول به سایر کشورهای تقاضادهنده ارسال می شود، بادکن دستی با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته روز و مرغوب ترین قطعات فلزی و پلاستیکی ساخته شده و بنابراین از کارایی بی نظیر و عمر طولانی برخوردار می باشد.

بسیاری از مراکز پخش و نمایندگی های بادکن دستی در ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این محصول بوده و به دلیل تقاضای زیاد بازار اقدام به صادرات این دستگاه به سایر کشورها می کنند، دستگاه بادکن ایرانی با عملکرد فوق العاده و سرعت بالای خود یکی از بهترین نمونه های این دستگاه از نگاه خریداران خارجی بوده که تمام فاکتورهای لازم را به عنوان یک دستگاه مناسب و درجه یک از آن خود کرده است.