بازار تامین دستگاه بادکن APF-30

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و نیازهای روزمره مردان به دسته بندی های مختلف در ابعاد و اندازه های گوناگون باعث تولید دستگاهی با نام دستگاه بادکن APF-30 شده است که کار این دستگاه تولید انواع بطری و شیشه در سایزهای مختلف می باشد و شرکت ما یکی از وارد کنندگان این دستگاه به صورت اصلی است.

بازار تامین دستگاه بادکن APF-30

اطلاعات کاربردی درباره دستگاه بادکن APF-30

اطلاعات کاربردی درباره دستگاه بادکن APF-30 شرکت ما توانسته با تامین دستگاه بادکن در ایران و به صورت مستقیم از کمپانی سازنده این دستگاه نیاز کشور را به تولید انواع بطری و شیشه ها و پت های مختلف برطرف کند.

این دستگاه که یک دستگاه صنعتی نیز می باشد و تنها در موارد بسته بندی و تولید بسته های پلاستیکی به صورت بطری پت در اندازه و سایز های ۱۵ و ۳۰ لیتری مورد استفاده قرار می گیرد.

اندازه این دستگاه می‌توان گفت تا ۷ متر طول ۲ متر و نیم ارتفاع و تقریباً ۳ متر عرض دارد وزن این دستگاه تقریباً حدود ۶ تن می باشد.

این دستگاه یک دستگاه تمام اتوماتیک می باشد و نیازی به دخالت دست انسان نیز ندارد همچنین همین هم باعث شده است و تولیدات محصولات با این دستگاه از به لحاظ بهداشتی از امنیت بالایی برخوردار شود و مورد علاقه بسیاری از کسانی که در امر محصولات بهداشتی نیز فعالیت دارد قرار گیرد.

اسکوپ در کل توان تولید چیزی حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ بطری در ساعت را دارد از مصارف آن می‌توان برای محصولاتی چون بطری آب نوشابه انواع نوشیدنی های گازدار محصولات خشک و غیره نیز نام برد.

عمده فروشی دستگاه بادکن APF-30

عمده فروشی دستگاه بادکن APF-30 شرکت ما یکی از معتبرترین مراکز فروش دستگاه بادکن در ایران می باشد.

ما با داشتن چندین نمایندگی در سراسر کشور توانستیم تا نیاز تمامی مشتریان را به این دستگاه تامین کنیم تولید این دستگاه یک دستگاه صنعتی است و تعداد اندکی از تولید کنندگان که در حیطه کار بسته بندی فعالیت دارند و تولید بطری های مختلف می توانند از این دستگاه استفاده کنند و عمده مشتریان ما نیز از همین عزیزان نیز می باشد.

از همین رو ما با ارائه ضمانت نامه و تیم پشتیبانی مجرب و حرفه ای در تمامی امور خرید و خدمات پس از فروش این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم تا خرید خوب و مطمئنی را تجربه کنید و خیالتان از بابت پشتیبانی و نگهداری دستگاه آسوده باشد.

همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ ما از دیگر محصولات دیدار و مایعات و جهت ثبت سفارشات خود اقدام کنید از طرف دیگر می توانید کلیه سفارشات خود را به صورت غیر حضوری و با ارائه راهنمایی و مشاوره های تخصصی توسط تیم پشتیبانی ما انجام دهید.