بادام درختی با پوست چوبی و استفاده از آن در تکنیک های یوگا

بادام درختی با پوست چوبی جایگاهی در میان آجیل های همه کاره دارد که هر گروه سنی از آن به عنوان میان وعده سالم لذت می برد.

در هند انواع بادام زیادی برای امتحان داریم. جامو و کشمیر و هیماچال پرادش تولیدکنندگان اصلی بادام هستند.

با این حال، آجیل در ماهاراشترا، تامیل نادو، کرالا، کارناتاکا و آندرا پرادش نیز یافت می شود. مصرف منظم بادام به رشد مغز کمک می کند، از سلامت قلب مراقبت می کند و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان برای بدن عمل می کند.

بادام بوته که به نام بادام پادری نیز شناخته می شود، ساده ترین و راحت ترین راه برای تشخیص این نوع بادام ها است که به صورت پوسته نیمه سفت رنگ روشن با بافت صاف و کوچک و دارای سطحی چروکیده در داخل هستند.

آنها در طرف محبوب قرار می گیرند، زیرا آنها در سراسر جهان دوست دارند و از آنها لذت می برند. اما یکی از ویژگی هایی که آن را منحصر به فرد می کند این است که این آجیل نسبتاً کوچک و کمی پمپاژ نسبت به سایر انواع بادام است.

این نوع کالیفرنیایی یکی از بهترین انواع بادام برای خوردن است. این بادام برای اولین بار در سال 1966 در Le Grand، کالیفرنیا معرفی شد.

این تنوع را می توان در بین انواع بادام به دلیل سطح بلند، صاف و نیمه سخت آن متمایز کرد. با این حال، از داخل کوچک و چروکیده است.

بادام‌ها را به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌دهند، برخی آن‌ها را سفید می‌کنند و برشته می‌کنند، در حالی که برخی دیگر آن‌ها را به عنوان مطالعه و نیاز به کار می‌برند. این نوع بادام به ویژه طعم شیرین و آجیلی دارد.

ما بادام غیر پریل را به عنوان یک نوع بادام خوب می شناسیم که به طور گسترده در مقیاس وسیع مورد استفاده قرار می گیرد.

بادام به عنوان آجیل مسطح شناخته می شود که در سایه روشن تری وجود دارد. از رایج ترین بادام های کالیفرنیا. به دلیل لایه بیرونی نازک و شکل صاف و کشیده و نازک به راحتی می توان آنها را در بین بهترین گونه ها قرار داد.

مرغوبیت مغز نسبت به سایر بادام ها صاف است. بادام غیر پریل در مقایسه با بادام های موجود در بازار شیرین ترین بادام است