اسلایم تمیز کننده خودرویی که موجب منفجر شدن اتومبیل شد

استفاده از اسلایم تمیز کننده خودرو برای تمیز کردن تنها به استفاده از بوراکس محدود نمی شود. بوراکس می تواند با ترکیب شیمیایی خود مشکلاتی داشته باشد که می تواند پوست را تحریک کند.

لجن تمیز کننده ماشین می تواند با سایر مواد شیمیایی خانگی بی خطر باشد. برای تهیه یک لجن پاک کننده DIY، استفاده از جایگزین ها می تواند انتخاب خوبی باشد.

می توانید جوش شیرین را با محلول پاک کننده لنز کوچک مخلوط کرده، فشار دهید و همین مراحل را انجام دهید.

همچنین می توانید به جای جوش شیرین، اسلایم را با روغن کاج به عنوان ماده اصلی خود درست کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

مرحله 1: مواد را مخلوط کنید؛ در یک کاسه، یک بطری 8 اونسی چسب المر شفاف بریزید و یک قاشق چای خوری پاین سول به آن اضافه کنید. آنها را خوب با هم مخلوط کنید.

مرحله 2: روغن کاج بیشتری اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید: وقتی متوجه شدید که مخلوط کمی چسبنده می شود، مقدار بیشتری از کاج را اضافه کنید تا به چسبناک ترین مخلوط برسید.

مرحله 3: آن را صاف کنید؛ با آن مخلوط چسبناک، یک دایره صاف تشکیل دهید و آماده شوید تا ماشین خود را با لجن Pine Sol خود تمیز کنید.

3 مرحله برای ساخت لجن تمیز کننده ماشین بدون چسب؛ همچنین می‌توانید با استفاده از خمیر دندان و نمک خوراکی، اسلایم را بدون چسب درست کنید. این مراحل آسان است:

مرحله 1: خمیر دندان و نمک را مخلوط کنید؛ خانگی – تمیز کردن – لجن
در یک کاسه کوچک، 40 گرم خمیر دندان را فشار دهید. یک قاشق چایخوری نمک سفره اضافه کنید. به اضافه کردن ادامه دهید تا چسبندگی مورد نظر را بدست آورید.

مرحله 2: صبر کنید تا مخلوط آماده شود: کاسه را با هر چیزی که مانع از ورود هوا به داخل آن می شود، محکم کنید. روی آن را بپوشانید و بگذارید 48 ساعت بماند.

مرحله 3: قطعات ماشین را با لجن تمیز کنید: بعد از 48 ساعت درب کاسه را باز کنید و با بتونه تمیز کننده ماشین خود شگفت زده شوید. اکنون می توانید از ژل پاک کننده گرد و غبار DIY خود برای تمیز کردن ماشین خود استفاده کنید.

اکنون که می دانید چگونه یک لجن تمیز کننده ماشین درست کنید، شاید نگران نحوه جزئیات آن باشید. جزئیات اسلایم ممکن است پس از استفاده ایده خوبی نباشد زیرا نمی توانید آن را تمیز کنید.