استفاده از کفش اسکیچرز ویتنام زنانه توسط سربازان در جنگ جهانی دوم

وقتی زنان پاهای خود را در کفشی که در انتهای آن مردانه طراحی شده است مانند کفش اسکیچرز ویتنام زنانه فرو می‌کنند، 70 درصد در قسمت جلوی پا تنگ‌تر و 30 درصد در پاشنه گشادتر خواهد بود.

کریگان می‌گوید: «این باعث انواع مشکلات جلوی پا می‌شود: متاتارسالژی، نوروم‌های مورتون، بونیون‌ها، تاول‌ها». شما همچنین با مشکلاتی در زنجیره مواجه خواهید شد، از جمله افزایش تاثیر روی زانوها و باسن.

کریگان می‌گوید در عین حال، یک پاشنه پهن و ناپایدار «توانایی طبیعی زنان برای جذب و استفاده از آن ضربه را از بین می‌برد».

وقتی پای شما به زمین برخورد می کند، بدن شما این نیرو را جذب می کند و سپس از آن برای به جلو راندن خود استفاده می کند.

بدون امنیت در پاشنه، شما قادر نخواهید بود که در مرحله فشار آف راه رفتن به اندازه کافی نیرو تولید کنید.

منسر می‌گوید: «زنان در حین دویدن پنج و نیم درجه بیشتر از مردان اوج اورژن دارند، که همان حرکت بیش‌پروناسیون است».

پروناسیون، زمانی که قوس پا در حین دویدن به سمت داخل می‌چرخد، با افزایش نیروهای واکنش زمین همراه است و واکنش‌های زمینی بالاتر خطر آسیب را افزایش می‌دهد.

مانسر می‌گوید، از آنجایی که زنان عموماً سبک‌تر از مردان هستند، در هنگام ضربه پا ضربه کمتری را تجربه می‌کنند – به این معنی که آنها به فرود نرم‌تری نیاز دارند، زیرا جرمی برای فشرده‌کردن کف ندارند.

منسر می‌گوید: «خانم‌ها تمایل دارند در مقایسه با مردان، پاشنه‌های بزرگ‌تری در جلوی پا داشته باشند، بنابراین از نقطه‌نظر راحتی، بهتر است که بالشتک بیشتری در پاشنه پا داشته باشند».

این تفاوت ها ممکن است جزئی به نظر برسند، اما آنها چیزی هستند که راه رفتن یک زن را با یک مرد متفاوت می کند. و در طول 1400 قدمی که یک مایل هشت دقیقه ای را تشکیل می دهد به خصوص در کفشی که برای پای شما طراحی نشده است اثرات اضافه می شوند.

منسر می‌گوید: «اگر کفش‌هایی می‌پوشید که مناسب نیستند یا راحت نیستند، گزینه‌های زیادی در مورد الگوهای حرکتی ندارید.

تکرار بی وقفه حرکاتی که برای بدن شما مفید نیستند، راه مطمئنی برای آماده کردن خود برای آسیب های ناشی از استفاده بیش از حد است.

نکته همه اینها؟ این فقط در مورد استفاده از آخرین بر اساس پای زنان نیست، بلکه در مورد پرداختن به تمایزات فیزیولوژیکی و بیوشیمیایی و بازسازی کفش‌های دویدن زنانه از پایه برای کمک به دوندگان زن است تا پتانسیل خود را به حداکثر برسانند.