استفاده از کارتن برای ساخت جعبه های نگهدارنده ی عضوهای اهدایی در بیمارستان

در واقع از کاربرد های کارتن می توان به کنترل علف های هرز اشاره کرد: موانع علف های هرز گران هستند و مقوا معمولا رایگان است.

چند لایه در باغ اطراف مناطق مشکل دار قرار دهید، علف های هرز برای عبور از آن تلاش خواهند کرد.

خود مقوا در نهایت به خاک مالچ می‌شود و آن را غنی می‌کند، بنابراین بعداً باید بیشتر اضافه کنید، اما گیاهان شما از ترکیب کنترل علف‌های هرز/مالچ قدردانی خواهند کرد!

استارتر نهال: اگر تخم‌مرغ‌های مقوایی می‌خرید، ممکن است به انواع کاربردهای آن فکر کرده باشید، و تعداد زیادی وجود دارد.

اما در اینجا یکی با موضوع باغبانی تصادفی این یکی است: شروع کننده نهال. به هر فنجان تخم مرغ خاک غنی و تمیز اضافه کنید و به رشد گیاهان خود نگاه کنید!

می‌توانید کارتن تخم‌مرغ را از هم جدا کرده و بدون مزاحمت برای نهال‌ها، آن را مستقیماً در خاک بکارید، زیرا با بالغ شدن گیاهان مقوا خراب می‌شود.

شروع کننده آتش من باشید: مقوا مانند سایر محصولات کاغذی، البته قابل اشتعال است. اگر مقوای تمیزی دارید که رنگ آمیزی نشده یا واکس نشده است (برای جلوگیری از گازگرفتگی ناخوشایند)، یک آتش زا عالی است.

یک نوار را برش دهید و انتهای آن را قبل از اعمال آن بر روی نقاط کلیدی در آتشی که گذاشته‌اید روشن کنید تا آن را تشویق کنید تا داغ و یکنواخت بسوزد – و بعد از اتمام کار آتش‌زای خود را با بقیه شمع داخل آن بیندازید!

جعبه های مقوایی بزرگ برای این کار مناسب هستند، اگر در حال اجاره یک سالن رویداد هستید و می‌خواهید از آشپزخانه و سایر کفپوش‌ها در حین راه‌اندازی، پخت و پز و سرویس محافظت کنید، مقوا را کنار بگذارید.

لکه‌ها و لکه‌ها را می‌گیرد، از خراشیدگی جلوگیری می‌کند و برای کارگرانی که ممکن است برای مدتی روی پاهای خود باشند، مقداری ضربه‌گیر می‌افزاید.

لزوماً زیبا به نظر نمی رسد، اما نیازی به رفتن در مکان های عمومی آراسته نیست.