استفاده از پودر لباسشویی آریل 10 کیلویی در برف روبی برای آب شدن سریع تر برف ها

در حال حاضر، مقرراتی وجود ندارد که برندهای مربوط به پودر لباسشویی مانند پودر لباسشویی آریل 10 کیلویی را مجبور به افشای فهرست کامل مواد تشکیل دهنده خود برای “شوینده های گیاهی” کند.

بنابراین، می توان فرض کرد که آنها 100٪ گیاهی نیستند. بسیاری از مواد گیاهی برای تقویت توانایی خود به مواد مصنوعی نیاز دارند.

به عنوان مثال، مواد نگهدارنده معمولاً به مواد شوینده اضافه می شوند تا از رشد کپک و باکتری جلوگیری کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، شوینده های سازگار با محیط زیست هنوز هم کار فوق العاده ای انجام می دهند. و اگر نحوه خواندن مواد تشکیل دهنده را بیاموزید، قطعاً می توانید مواد شوینده 100٪ گیاهی را پیدا کنید.

اگرچه ممکن است گران تر باشند، اما با پوست، هوای خانه و محیط شما مهربان هستند. ما مواد شوینده سازگار با محیط زیست را برای هر خانواده توصیه می کنیم، اما به ویژه اگر آلرژی، آسم یا کودکان خردسال دارید.

شوینده های ضد حساسیت برای افرادی که آلرژی یا آسم دارند ایده آل است. معمولا این شوینده ها از نظر پوستی تست شده و به عنوان ایمن بر روی پوست تایید شده اند.

آنها معمولاً عاری از آلرژن های رایج مانند آنزیم ها و عطرها هستند، بنابراین اگر به مواد شوینده قبلی خود واکنش های آلرژیک داشته اید، مطمئناً به دنبال یک گزینه ضد حساسیت باشید.

شوینده های بیولوژیکی حاوی آنزیم هایی هستند که لکه های سخت را از بین می برند.

با این حال، استفاده از آنها را روی لباس‌های کودک یا اگر پوست حساسی دارید، توصیه نمی‌کنیم، زیرا به ملایمت سایر مواد شوینده نیستند.

شوینده غیر بیولوژیکی فاقد آنزیم های بیولوژیکی است؛ این ماده شوینده می تواند روی پوست و لباس شما مهربان تر باشد. با این حال، به دلیل کمبود آنزیم‌ها، ممکن است در از بین بردن لکه‌های سخت‌تر موثر نباشند.

شوینده های بی رنگ برای حفظ لباس های رنگی شما در شرایط خوبی طراحی شده اند. آنها رنگ را روشن می کنند و از محو شدن لباس ها جلوگیری می کنند و در عین حال لکه ها و کثیفی ها را از بین می برند.