استفاده از وسمه در بازار برای موها می تواند دمای بدن را متناسب با محیط تنظیم کند

گیاهانی برای رنگ کردن موهای قهوه ای تیره یا موهای سیاه مانند وسمه در بازار که اگر موهای بسیار روشنی دارید، به دست آوردن رنگ های واقعاً تیره فقط با گیاهان دشوار خواهد بود.

هرچند با صبر کافی می توان این کار را انجام داد. من گیاهانی را فهرست کرده ام که موثر هستند، و شما می توانید از هر ترکیبی استفاده کنید.

مثل همیشه، قبل از استفاده از رنگ موی وسمه، روی قسمت کوچکی از موها آزمایش کنید، نتایج واقعا تیره ای را ارائه می دهد که ماندگاری بیشتری دارند، اما اگر می خواهید به تدریج تیره شوید، این دستور العمل هایی است که من امتحان کرده ام:

پودر گردوی سیاه – برای شستشوی مو در حمام استفاده کنید و در صورت امکان در آفتاب خشک کنید. این باعث ایجاد موهای بسیار تیره می شود، به خصوص اگر موهای خشک یا رنگ شده دارید. همچنین تیره ترین پوشش را برای موهای خاکستری ایجاد می کند.

از چای سیاه دم کرده قوی به عنوان شستشوی نهایی برای تیره کردن موهای رنگی استفاده کنید. این همچنین برای موها مغذی است و یک اثر تیره‌کننده موقت در اکثر انواع مو ایجاد می‌کند.

در صورت لزوم این کار را تکرار کنید تا سایه دلخواه به دست آید و در صورت امکان در آفتاب خشک شود.
با هر یک از این رنگ موهای گیاهی، ابتدا قسمت کوچکی از موهای خود را امتحان کنید، مخصوصاً با موهای رنگ شده و مخصوصاً با رنگ های وسمه، زیرا اثرات ماندگارتری دارند.

هر یک از موارد بالا و مخلوط آنها را آزمایش کنید تا ترکیب مناسبی برای موهای خود داشته باشید!

اینها یک رنگ بلوند توت‌فرنگی قرمز/تیره در موهای روشن‌تر و رنگ قهوه‌ای در موهای تیره‌تر ایجاد می‌کنند.

جلوه ها تجمعی هستند، بنابراین استفاده طولانی مدت در طول زمان رنگ قرمز پر جنب و جوش تری ایجاد می کند.

ساده ترین کار این است که اگر می خواهید موهای قرمز دائمی داشته باشید، آن را بخشی از روتین مراقبت از موهای خود کنید.