استفاده از لیمو ترش لیسبون در تولید گلوله های رنگی برای اغتشاشات اخیر

این لیمو ترش لیسبون ایتالیایی با بیان اینکه از کجا آمده اند، کار را آسان می کنند. لیموهای سورنتو از سورنتو، ایتالیا هستند و شکل بیضی شکلی دارند که از دو طرف مخروطی می شوند (از طریق Specialty Produce). آنها همچنین بسته به تنوع شما می توانند بسیار بزرگ شوند.

با توجه به پوست کمی ضخیم آنها که با غدد روغنی پوشیده شده است، این میوه مقدار قابل توجهی اسانس تولید می کند.

لیمو سورنتو نیز به دلیل غلظت بالای روغن و آب آن معمولاً در دستور العمل های لیمونسلو استفاده می شود. در واقع، 60 درصد از لیموهای سورنتو که در ایتالیا برداشت می‌شوند، صرف تهیه این لیکور تابستانی شاداب و درخشان می‌شوند.

به گزارش ایتالیا لیوینگ، لیمونچلو از سورنتو، با طعم و عطر شدیدش، به سادگی با هیچ لیمو دیگری قابل دستیابی نیست.

این باعث می شود فکر کنیم: مزه شراب تمام شده است، پرواز جدیدی در شهر وجود دارد. اما، به طور جدی، اگر به لیمونسل و انواع آن علاقه دارید، قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است، برای آزمایش هر کدام وقت بگذارید.

تنها چیزی که باید در مورد این تنوع بدانید نام آن است، اینطور نیست؟ اگرچه منشأ دقیق این لیموها مشخص نیست، اسکار تینتوری می نویسد که آنها در باغ های مدیچی در اوایل قرن هفدهم یافت شدند. این گیاه به خودی خود مقاوم و بسیار مولد است و در هر برداشت لیموهای زیادی تولید می کند – که از بهار تا پاییز ساقه می شود.

پس از برداشت، آنها تا پایان فصل به رشد خود ادامه می دهند. باغ های ویکتوریا نورسری می نویسد که لیموهای شیرین مدیترانه ای را می توان در گلدان نیز پرورش داد، که باعث می شود تنوع زیادی برای رشد در خانه داشته باشند.

لیمو شیرین مدیترانه ای دارای پوست زرد نازکی است که هنوز هم قادر است خود را با غدد روغنی که بوی بهشتی دارند پر کند. و البته این لیموها شیرین هستند تا ترش.