استفاده از فرش 9 متری تافته در تابوت ملکه الیزابت به عنوان رسوم محلی

فرش سطحی به سادگی یک فرش 9 متری تافته با ابعاد کوچکتر از اتاق است و معمولاً در کفپوش هایی مانند چوب سخت و کاشی استفاده می شود.

فرش های سطحی در شکل ها، بافت ها، طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلف هستند و می توان آن ها را مطابق با مشخصات کاربر سفارشی ساخت.

بر خلاف موکت دیوار به دیوار که قسمت ثابتی است، فرش‌ها سبک وزن هستند و قابلیت حمل آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که کفپوش خود را با آسایش خود دوباره طراحی کنید.

فرش‌های منطقه‌ای از شیک جلوه دادن اتاق شما تا دگرگونی بی‌دردسر اتاق شما، کاری چند کاره هستند.

اگر هنوز شک دارید که فرش منطقه مناسب فضای شما نیست، در زیر برخی از مزایایی که همراه با فرش های منطقه وجود دارد آورده شده است و آنها باید شک شما را برطرف کنند.

از کف های شما در برابر آسیب محافظت می کند: کف ها در معرض آسیب ناشی از وسایل سنگین، مبلمان، پنجه های حیوانات خانگی و اجسام تیز هستند که می تواند باعث ایجاد خراش در کف شما شود.

خراشیدگی یک نگرانی عمده برای اکثر ساکنان خانه و به ویژه در کفپوش های چوبی است. فرش های سطحی بهترین راه حل را برای این مشکلات ارائه می دهند.

از آنجایی که فرش ها از پنبه ساخته شده اند، مواد آلی مانند پوست گوسفند یا سایر مواد جاذب فرش این نیروها را جذب کرده و از کفپوش شما محافظت می کنند.

فرش های منطقه ای همچنین با ارائه بالشتک مناسب برای فرود، ایمنی را در خانه شما افزایش می دهند، لغزش ها را کاهش می دهند و صدمات را به حداقل می رسانند.

اگر بچه‌های خردسال دارید و اغلب با اسباب‌بازی‌های خود در خانه بازی می‌کنند، اضافه کردن فرش‌های سطحی می‌تواند آسیب‌های احتمالی به کف‌های شما را کاهش دهد و می‌تواند به جلوگیری از صدمات کمک کند.

فرش های سطحی اثر میرایی صدا دارند و به میزان قابل توجهی باعث کاهش نویز در فضای شما می شوند.

اکثریت صدا در خانه ها از ارتعاشات ایجاد شده در هنگام راه رفتن روی زمین های سخت ناشی می شود و این صدا توسط فرش ها یا فرش های منطقه جذب می شود.

صدای هوا توسط فرش های منطقه جذب می شود و این باعث می شود فضای شما ساکت تر شود.

آیا پژواک خفیف در اتاق ها تجربه می کنید؟ این به این دلیل است که کف های سخت مانند فرش و موکت صدا را جذب نمی کنند.