استفاده از آلو بخارا در بازار تهران برای تولید مسکن های قوی

آن دسته از افرادی که می خواهند کالری دریافتی خود را کاهش دهند، می توانند آلو بخارا در بازار تهران یا آلو را در مقدار بهینه مصرف کنند. مطمئن شوید که در نهایت آنها را زیاد نمی خورید.

حافظه و مغز: آلو بخارا به بهبود سلامت مغز و حافظه کمک می کند. آنها حاوی آنتی اکسیدانی به نام کورستین و آنتوسیانین هستند که به محافظت از سلامت مغز کمک می کنند.

آلو همچنین ممکن است به کاهش سرعت پیشرفت بیماری آلزایمر کمک کند.

از دیابت جلوگیری می کند: آلو بخارا می تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند زیرا حاوی هورمونی به نام آدیپونکتین است. هنگامی که سطح قند خون شما در حد نرمال باقی بماند، خطر ابتلا به دیابت در نهایت کاهش می یابد.

بنابراین اگر سطح قند خون شما بالا بماند، می توانید مقدار بهینه آلو را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

با این حال، مطمئن شوید که این کار را در حد اعتدال انجام دهید. مصرف بیش از حد آلو می تواند منجر به افزایش سطح قند خون شما شود.

به خاطر داشته باشید که آلو جایگزین داروهای دیابت و انسولین شما نیست، اگر دیابتی هستید، قبل از اینکه آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید، باید از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود بپرسید.

آلو و حقایق تغذیه ای آن:
بیایید نگاهی به ارزش غذایی آلو داشته باشیم. یک آلو به شما می دهد:

کالری: 30
کربوهیدرات: 8 گرم
فیبر: 1 گرم
شکر: 7 گرم
پتاسیم: 3 درصد از RDI
مس: 2 درصد از RDI
منگنز: 2 درصد از RDI
ویتامین A: 5 درصد از RDI
ویتامین C: 10٪ از RDI
ویتامین K: 5٪ از RDI

آلو بخارا یا آلو از ماه می تا اکتبر در بازار موجود است و فصل اوج آن در جولای و آگوست است. برای لذت بردن بیشتر از آن ها، می توانید آن ها را در یخچال نگهداری کنید تا روند رسیدن آن ها کندتر شود.

آلو به راحتی تازه و آماده مصرف می شود. آنها منبع عالی ویتامین ها، فیبر، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی هستند. برای سالم ماندن، باید آنها را به مقدار مطلوب در رژیم غذایی خود بگنجانید.